Oczekujesz rekompensaty za zagubiony bagaż lub opóźniony lot?
Dlaczego NICE FLIGHT?
Z pasją tworzymy nową jakość usług, z myślą o pasażerach udostępniamy profesjonalne narzędzie!
NICE FLIGHT – aplikacja, która pozwala Ci w prosty sposób, samodzielnie złożyć e-reklamację do linii lotniczej.
Z nami każda Twoja podróż może być miłym wspomnieniem!
Nieprzewidziane
kłopoty w podróży?
Opóźnienie samolotu i odwołane ważne spotkanie, zagubiony bagaż i dodatkowe nieplanowane koszty, czy może brak opieki na lotnisku lub nieprzyjemna obsługa na pokładzie? Na NICE FLIGHT możesz reklamować te i kilka innych zdarzeń.
Egzekwuj swoje prawa
Mimo silnej ochrony zapewnionej przez przepisy UE masz trudności z korzystaniem ze swoich praw i odczuwasz frustrację, gdy linie lotnicze ich nie respektują?
Naszą misją jest „prostowanie ścieżek” i pomoc pasażerom w egzekwowaniu przysługujących im praw.
e-Reklamacja w 4 minuty
Szkoda Ci czasu na pisanie reklamacji i załatwianie zbędnych formalności. Nie masz pewności jak to zrobić, gdzie i do kogo wysłać? Udostępniamy Ci innowacyjne narzędzie do samodzielnego składnia e-reklamacji bezpośrednio do przewoźnika. Lista linii, które obsługuje platforma znajduje się poniżej.
Z nami możesz więcej!
Platforma NICE FLIGHT: szybka, prosta, tania i skuteczna e-reklamacja oraz monitoring sprawy przez Air Passenger Watchdog "Przyjazne Latanie" - Stowarzyszenie Pasażerów Lotniczych. W przypadku gdy linia uzna Twoje roszczenie, dostajesz 100% rekompensaty, bo nie pobieramy żadnych prowizji!
Linie lotnicze na NICE FLIGHT
AIR BALTIC
ALITALIA
EASYJET
EL-AL ISRAEL AIRLINES
EMIRATES
LUFTHANSA
NORWEGIAN
PLL LOT
QATAR AIRWAYS
RYANAIR
Z nami możesz więcej!
Nie ograniczamy Twoich praw tylko do roszczenia za odwołany lot, odmowę wpuszczenia na pokład czy opóźnienie samolotu.
Na platformie NICE FLIGHT reklamujesz wiele zdarzeń.
Zakłócenia operacji lotniczej
- opóźniony lot
- odwołany lot
- informacja i opieka na lotnisku w przypadku zakłócenia podróży
- odmowa przyjęcia na pokład tzw. overbooking
- zmiana klasy rezerwacji na niższą tzw. downgrading
- utrata połączenia w tranzycie
Bagaż podręczny i rejestrowany
- zniszczony bagaż
- opóźniony bagaż
- zagubiony bagaż
- okradziony bagaż
Bilet i umowa przewozu
- proces rezerwacji, w tym w internecie
- przejrzystość cen, w tym opłat dodatkowych
- zwrotu biletu
- zwrot podatków
- obsługa posprzedażna
Obsługa
pasażera
- odprawa
- wejście na pokład samolotu
- usługi na pokładzie
- jakość posiłków
- jakakolwiek forma dyskryminacji np. związana z ograniczeniem ruchowym
- podróż z dzieckiem
- podróż ze zwierzęciem domowym