Co możesz reklamować?

Platforma NICE FLIGHT nie ogranicza Ci możliwości złożenia reklamacji tylko do kilku zdarzeń takich jak: opóźniony czy odwołany lot czy odmowa wpuszczenia na pokład. Umożliwiamy Ci dochodzenie praw i złożenie e-Reklamacji w znacznie szerszym zakresie:

Zakłócenie operacji lotniczej:

  • opóźniony lot
  • odwołany lot
  • informacja i opieka na lotnisku w przypadku nieregularności
  • odmowa przyjęcia na pokład
  • zmiana klasy rezerwacji na niższą tzw. downgrading
  • utrata połączenia w tranzycie

 Bagaż podręczny i rejestrowany:

  • zniszczony bagaż
  • opóźniony bagaż
  • zagubiony bagaż
  • okradziony bagaż

Bilet / umowa przewozu:

  • proces rezerwacji, w tym w internecie
  • przejrzystość cen, w tym opłat dodatkowych
  • zwrotu biletu
  • zwrot podatków
  • obsługa posprzedażna

Obsługa pasażera:

  • odprawa
  • wejście na pokład samolotu
  • usługi na pokładzie 
  • jakość posiłków
  • jakakolwiek forma dyskryminacji np. związana z ograniczeniem ruchowym
  • podróż z dzieckiem
  • podróż ze zwierzęciem domowym

Jak to działa?

Aby uchronić Cię przed żmudnym czytaniem przepisów prawnych i zaoszczędzić  Twój czas opracowaliśmy standardowy formularz reklamacyjny i maksymalnie uprościliśmy proces składania reklamacji lotniczych.

Platforma reklamacyjna do polubownego rozwiązywania sporów NICE FLIGHT udostępnia Ci proste, intuicyjne narzędzie do składnia i zarządzania pasażerskimi reklamacjami lotniczymi. 

Aby złożyć swoją e-Reklamację bezpośrednio do linii lotniczej:

  • zarejestruj się na platformie NICE FLIGHT

  • wypełnij formularz zgłoszeniowy 

  • zapłać za zgłoszenie korzystając z Pay Pall lub Przelewy24 

  • potwierdź swoje zgłoszenie (klikając w link aktywacyjny lub wklejając kod podany w mailu, który przyjdzie na Twój prywatny adres mailowy. Może się zdarzyć, że powiadomienie trafi do spamu, na wszelki wypadek sprawdź folder Spam).

  • 4 minuty i gotowe!

Po zweryfikowaniu zgłoszenia i zaksięgowaniu płatności reklamacyjnego wyślemy Twoją reklamację do linii lotniczej operującej rejsem, podczas którego doszło do zakłócenia, a jednocześnie prześlemy potwierdzenie zgłoszenia na podany przez Ciebie prywatny adres e-mail.


Teraz logując się na TWOJE KONTO możesz korzystać z wielu funkcji platformy w tym między innymi:

  • śledzić status swojej reklamacji (Twoje e-reklamacje);

  • wysyłac dodatkowe informacje do linii lotniczej (Korespondencja);

  • korzystać z pomocy ekspertów Stowarzyszenia Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie"

Za każdym razem, gdy status Twojej reklamacji ulegnie zmianie, NICE FLIGHT powiadomi Cię o tym.  Możesz także sprawdzać status Twoich reklamacji i zarządzać nimi na TWOJE KONTO na platformie.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania dotyczące platformy NICE FLIGHT zajrzyj do FAQ lub napisz do nas na: kontakt@niceflight.pl, odpowiemy Ci tak szybko, jak tylko to będzie możliwe. 

Tylko u nas na platformie NICE FLIGHT wszystkie reklamacje objęte są monitoringiem organizacji strażniczej  Stowarzyszenie Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie" (Air Passenger Watchdog), która na bieżąco monitoruje rynek lotniczy w obszarze praw pasażerów i w profesjonalny sposób reprezentuje pasażerów celem egzekwowania przysługujących im praw. Jeśli nie wiesz jakie masz prawa jako pasażer linii lotniczych możesz w każdej chwili skorzystać z bezpłatnej pomocy ekspertów i zadać im swoje pytanie.

Ile to kosztuje?

 

NICE FLIGHT nie jest firmą odszkodowawczą, dlatego nie pobiera jakichkolwiek prowizji ani podatków. Zapłacisz tylko jednorazową opłatę 40,00 PLN* za zgłoszenie oraz monitoring procesu Twojej reklamacji przez ekspertów z organizacji konsumenckiej. W przypadku uznania Twojej reklamacji i wypłaty odszkodowania przez linię lotniczą, 100% rekompensaty jest przekazywane bezpośrednio Tobie i  nie zostanie przez nas już w żaden sposób pomniejszone o jakiekolwiek prowizje czy opłaty.

*/ W ramach jednego zgłoszenia reklamacyjnego zarejestrowany użytkownik może dodać maksymalnie do 6 pasażerów (np. członków rodziny: małżonka, dzieci). Warunkiem jest wspólna rezerwacja i numer lotu oraz to samo reklamowane zdarzenie. W przypadku osób pełnoletnich wymagane jest dołączenie podpisanego pełnomocnictwa do składania reklamacji w ich imieniu. Szczegółowe warunki umowy -  prosimy zapoznać się z Regulaminem.



Oferta dla firm

 

Zostań Partnerem NICE FLIGHT!

Oferujemy współpracę B2B Partnerom biznesowym. 

Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły współpracy: kontakt@niceflight.pl