O nas

Zwykliśmy mówić do kogoś, kto wyrusza w podróż: Przyjemnej podróży! Have a nice flight!

Czy Twoja podróż była przyjemna? Czy może coś poszło nie tak? Jeśli Twój lot nie był podróżą Twoich marzeń, wystąpiły trudności i odczuwasz frustrację, że Twoje prawa pasażera nie były respektowane przez przewoźnika. Nie masz pewności jak i gdzie złożyć reklamację lub masz inne zastrzeżenia, co do jakości usługi – wejdź na platformę do polubownego rozwiązywnia sporów NICE FLIGHT i egzekwuj przysługujące Ci prawa.

Z myślą o Tobie i innych pasażerach udostępniamy profesjonalne narzędzie - internetowy system obsługi pasażerskich reklamacji lotniczych stworzony przez profesjonalistów.

NICE FLIGHT to aplikacja, która pozwala Ci w prosty sposób, samodzielnie złożyć reklamację do linii lotniczej w sytuacji, gdy miało miejsce opóźnienie Twojego samolotu, lub Twój lot był odwołany albo odmówiono Ci wejścia na pokład, lub gdy na przykład Twój bagaż został uszkodzony, opóźniony lub zagubiony.

NICE FLIGHT - ŁĄCZYMY PASAŻERÓW Z LINIAMI LOTNICZYMI


Nasz zespół

W Polsce jest kilka milionów pasażerów, a z roku na rok przybywa kilkaset tysięcy podróżujących. Lecz mimo, że jest nas tak wielu nadal jesteśmy w mniejszości. Porty i przewoźnicy lotniczy, piloci, personel pokładowy czy kontrolerzy ruchu lotniczego należą do branżowych organizacji i są zawsze dobrze reprezentowani,  my pasażerowie – wciąż nie.

Pomysł na stworzenie platformy reklamacyjnej NICE FLIGHT umożliwiającej internetowe rozwiązywanie sporów narodził się w Polsce w 2013 roku, a jego inicjatorami jest zespół ludzi zawodowo związanych z rynkiem lotniczym, prawem i marketingiem. Nasza pasja i zaangażowanie oraz szeroka wiedza ekspercka poparta wieloletnim doświadczeniem zaowocowała powstaniem innowacyjnej e-usługi.  Mamy niepohamowaną potrzebę wykorzystania naszych zasobów i niewyczerpalnych pokładów energii dla urzeczywistnienia idei zrównoważonego rozwoju w obszarze lotnictwa cywilnego.

Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.


Misja

 

 

Naszą misją jest „prostowanie ścieżek” pasażerom lotniczym poprzez wprowadzenie na rynek standardu e-Reklamacji lotniczej, udostępnienie wygodnych i prostych w obsłudze narzędzi reklamacyjnych ODR oraz doradztwo ekspertów ds. reklamacji lotniczych z organizacji konsumenckiej.

 

Innowacja

W połowie 2015 roku Unia Europejska wprowadziła wymóg uregulowania procesu spornych reklamacji związanych z podróżami lotniczymi tzw. ADR/ODR (z ang. alternative dispute resolution/online dispute resolution). Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom UE, rynku i Klientów stworzyliśmy internetową platformę do rozwiązywania sporów NICE FLIGHT, która wspomaga pasażera i linie lotnicze w tym kłopotliwym procesie.

NICE FLIGHT jest pierwszą na rynku europejskim usługą, która w automatyczny, tani, szybki i skuteczny sposób pomoże Ci złożyć e-Reklamację bezpośrednio do linii lotniczej w chwili, gdy wystąpi problem podczas podróży, a nie udało się uzyskać satysfakcjonującej pomocy ze strony przedstawiciela przewoźnika na miejscu zdarzenia.

Przy użyciu platformy internetowej lub aplikacji mobilnej NICE FLIGHT możesz wybierać spośród ponad 20 rodzajów roszczeń (odwołany lot, odmowa wpuszczenia na pokład (tzw. overbooking), opóźniony lot, zmiana klasy rezerwacji na niższą (tzw. downgrading), problemy z bagażem (zagubiony, zniszczony, okradziony lub opóźniony bagaż), informacja i opieka na lotnisku, etc.). Nie musisz być specjalistą od praw pasażerów, system podpowie Ci jak wypełnić formularz zgłoszeniowy, a ekspert zweryfikuje poprawność i kompletność Twojej reklamacji przed wysłaniem jej do linii lotniczej. Nie musisz tracić czasu na pisanie długich listów i załatwianie żmudnych formalności, bo tak uprościliśmy proces składania reklamacji, żeby zajęło Ci to tylko kilka minut. Twoja reklamacja trafi bezpośrednio do wybranej linii lotniczej, a w przypadku uznania Twojego roszczenia przez linię lotniczą otrzymasz 100% rekompensaty. 

Wszystkie reklamacje na platformie NICE FLIGHT objęte są monitoringiem organizacji konsumenckiej  Stowarzyszenie Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie" (Air Passenger Watchdog), która na bieżąco monitoruje rynek lotniczy w obszarze praw pasażerów i w profesjonalny sposób reprezentuje Ciebie i innych pasażerów celem egzekwowania przysługujących wam praw. A w razie ewentualnej odmowy uznania Twojej reklamacji przez linię lotniczą eksperci Stowarzyszenia "Przyjazne Latanie" skontaktują się z Tobą i wskażą możliwe rozwiązania (m.in. polubowne rozwiązania sporu - ODR).

 

Korzyści pasażera

W świecie ciągłych zmian i ewoluujących potrzeb klientów jesteśmy po to, by czynić rzeczy prostszymi i wdrażać innowacyjne rozwiązania. Dlatego udostępniając narzędzia platformy reklamacyjnej NICE FLIGHT rozwiązujemy problemy Twoje i innych pasażerów. Prostujemy ścieżki i pozwalamy odnaleźć się w plątaninie zawiłych regulacji, by dać Ci możliwiość skuteczniej korzystać z Twoich praw. 

Tworząc platformę reklamacyjną NICE FLIGHT myśleliśmy o prostym i intuicyjnym narzędziu zapewniającym Ci:

  • uzyskanie 100% rekompensaty od linii lotniczej (w przypadku, gdy Twoje roszczenie jest zasadne)
  • skuteczność dzięki wsparciu ekspertów ze Stowarzyszenia Praw Pasażerów "Przyjazne Latanie", które prowadzi monitoring procesu Twojej reklamacji
  • 0% prowizji (nie jesteśmy "firmą odszkodowawczą", dlatego nie pobieramy od Ciebie prowizji w przypadku wypłaty odszkodowania przez linię lotniczą)
  • łatwość przebrnięcia przez procedury na standaryzowanym formularzu 
  • oszczędność czasu przez automatyzację procesów
  • mobilność procesu składania reklamacji (dostępność z urządzeń mobilnych)
  • możliwość polubownego załatwienia sprawy przez internet tzw. ODR (z ang. online dispute resolution)